miercuri, mai 14

Autodistrugere sau schimbare?


In ultimele zile am fost mai nesuferita decat de obicei. Faptul ca oamenii nu-mi plac s-a resimtit mai mult decat oricand. Ma irita orice, ma iau de toata lumea, nici macar pe mine nu ma mai suport. Poate e doar oboseala... Sau... poate ma schimb si mai mult. Si-asa mi-a fost reprosat lucrul acesta.
Totusi nu stiu din ce unghi as putea sa privesc eu toata intamplarea asta. Pana la urma oamenii se schimba, nu? Sau e doar o noua etapa a autodistrugerii. A inceput de mult, continua si se va termina odata... sau nu...
Azi am auzit copii carora le parea rau ca n-au vazut telenovela pentru ca au ramas mai mult afara, la joaca. Ma intrebam atunci in ce lume traiesc. Am fost rupta de realitate o perioada, si asta nu din cauza ca asa am vrut. Pur si simplu s-a intamplat sa acord mai multa atentie universului interior decat celui material. Si ma gandesc destul de serios ca acolo era mai bine si ca poate n-ar fi trebuit sa ies din ascunzatoare.
Afisez o fata de om arogant, deranjat, scarbit si nepasator. La suprafata chiar asa e. Dar cum poti sa fii atunci cand in jurul tau vezi atatea imagini stupide si aberante? Copii care regreta joaca, oameni care arunca gunoaie langa cosul de gunoi pentru ca asa e "mai interesant", batrani care ridica tineri cu handicap de pe scaune in autobuze pretinzand ca ei sunt mai indreptatiti sa stea jos doar pentru ca au trait mai mult (si degeaba), tineri care persista in prostie, ignoranta si se indobitocesc din cauze multiple(tv, internet folosit pentru "mess", copiat referate si atat, muzica proasta etc.) si multe altele.

Pana la urma am si eu dreptul sa ma schimb. Poate ca in interior am sa raman aceeasi... Numai ca geamul o sa fie fumuriu si va fi nevoie de mai mult timp pana vei putea vedea prin el. Si cine stie deja ce-i inauntru se va multumi cu atat si nu va mai simti nevoia sa priveasca printre gratii. Oricum se darama.




PROCES DE AUTODISTRUGERE INCEPUT.

Timp scurs:
DE LA-NCEPUT PANA MAINE.
Timp ramas: PANA LA SFARSIT SI INCA O SECUNDA.

Niciun comentariu: