duminică, martie 8

Duminici...cu vise


“E o întâmplare a fiinţei mele”

“I just can’t take my mind off you…”

“But you always end up much closer than close…

That's where I give in…”

Şi atunci

În abandonul absolut al fiinţei mele

Te caut

În încercarea de a rămâne atât de aproape

Încât să nu mai existe nici departe, nici mai aproape de atât.

Dar tu eşti atât de departe

Încât aproape pare o absurditate.

Şi cofuzia în care mă găsesc

E aproape de nebunia

Cu care un schizofrenic îşi construieşte prezentul, trecutul şi viitorul.

E duminică şi înca mă gândesc la tine.

„Şi te iubesc... şi te iubesc... aşa şi-aşa!”

În alimentarea noii mele obsesii – serialul „Sex and the City” – am avut ocazia să întâlnesc o întrebare pe care mi-am pus-o mereu, dar căreia nu i-am găsit niciodată răspuns: „Îl iubesc sau ideea că n-o săl am niciodată e cea care mă face să simt asta?” Ei.. mie mi-a plăcut întotdeauna sa umblu după „fructul interzis” aşa că... până la urmă.. ce e mai interesant? Rezultatul sau drumul până acolo?

Niciun comentariu: