joi, decembrie 23

all I want

Sunt din nou pusă în situaţia de a sta departe de tine. Şi din nou, simt cum mi se împraştie celulele căutându-te. Mi-am găsit toate răspunsurile în tine. Şi oricât aş fi spus că nu am niciun sens, l-am găsit în tine. Şi poate mă repet, dar goliciunea asta sufletească mă cuprinde de fiecare dată când nu-ţi întîlnesc privirea. Pentru că niciodată nu am simtit că locul meu e undeva până acum. Şi pentru că, anul ăsta, chiar dacă nu esti fizic lângă mine în seara de Crăciun, ştiu că cineva se gândeşte la mine, şi că lipsesc cuiva, şi asta face ca sărbatorile să fie mai uşor de suportat ca în alţi ani. Pentru că sărbatorile fără oameni nu înseamna nimic. Pentru că, din an în an au fost mai puţini şi pentru că anul ăsta s-a ajuns la minimul posibil. Pentru că se măreşte golul cu fiecare Crăciun, dar anul ăsta tu îl umpli. Pentru că anul trecut am crezut în schimbare şi s-a produs datorită ţie.

AND ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU.ALL I NEED FOR CHRISTMAS IS YOU!

Niciun comentariu: