marți, martie 18

Pentru ca

”Pentru ca sunt femeie… pot fi soare si furtuna in acelasi timp.
Te pot face sa ma alinti ca pe un copil sau sa ma cuprinzi ca pe o zeita, te pot face sa razi sau te pot scoate din minti atunci cand nu imi spui ce vreau sa aud. Pentru ca sunt femeie…imi folosesc senzualitatea pentru ca imi place sa stii ca pot fi admirata si de altii. Imi place sa port tocuri si rochii si mai ales sa sterg rujul meu de pe buzele tale. Dar, nu uita… pentru ca sunt femeie, NU am nevoie de cineva care admira mai multe femei in acelasi timp. Am nevoie de un barbat si acela este admirat pentru succesul lui, in timp ce el ma vrea doar pe mine… doar stii ca sunt femeie!
Dar sa nu uiti ca stiu asta: CEA MAI MARE DOVADA DE IUBIRE A UNEI FEMEI ESTE ACEEA DE A STI CA POATE AVEA APROAPE ORICE BARBAT DAR TE IUBESTE DOAR PE TINE! ”
(Erna Constantin)

Niciun comentariu: