marți, februarie 19

Plistis..

plictis
caut ocupatie intr-un buzunar
nu mai am pagini in caiet...
rostogolesc pixul pe masa intr-un dans haotic... oare acum mai stie sa scrie?
fluturele de pe veioza incearca sa-mi zica ceva..hmm.. taci ca nu te-ascult!!!
intuneric...
becurile de pe strada discuta despre iubire.. hahaha.. ce stiu ele? ce stiu eu?.. totusi au un aer sobru.. nu-mi placeti in seara asta
incerc sa-mi simt fata in lumina slaba a monitorului... hmmm.. neah....
ma privesc in oglinda.. doar o umbra... si tu cine esti?!
tic-tac !tic-tac! tic-tac! tic-tac! tic-tac! tic-tac! da da stiu ca timpul trece nu trebuie sa-mi numeri tu secundele... offf...
o poza... un copil.. oare sunt eu?... da.. eu trebuie sa fiu ... uite!!! aveam ochii veseli ...
un biletel, o scrisoare... un nume... hmm.. pe tine nu te vreau
cred ca.... am uitat
haos........

Niciun comentariu: