duminică, iunie 8

De-ale ei...

Poarta-te Frumos Cu Ea - ALEXANDRU ANDRIES

Credeai ca....
Nu! Nu stiu... Tu ce zici?
Era de ajuns sa-mi atragi atentia!
Nu, nu! Vorbeste-mi incet... Mi se sperie visele!
Iar vorbesti prostii! Vorbeam serios sa stii!
Da stiu... mereu vorbesti serios... De-ai putea sa vezi prin ochii mei o clipa...
Dar nu pot! Si uite de-aia ne certam intr-una!
Nu "ne" certam! "Ma" certi...
Asa.. incepi acum cu reprosurile! Esti asa un copil!
Ei, foarte bine! Esti tu batran pentru amandoi! Ai putea macar pentru o secunda sa-ti dai masca asta de om incredibil de responsabil jos si sa ma privesti dupa aceea? Poate m-ai vedea altfel...
Prostuto! Cum altfel as putea sa te vad?
Uite... Exact asa: un copil care are nevoie de zambete si de cuvinte soptite frumos, de ajutor sa inteleaga ce-i in el si... caruia nu-i e rusine sa cerseasca fericire ...
Esti asa o naiva...
Si cu toate astea... spui ca ma iubesti... nu-mi e de-ajuns s-aud...
Vrei sa-ti desenez?
Iti bati joc! De ce-ti place sa ma vezi plangand?
Imi pare rau...
Macar de-ar fi asa...

Niciun comentariu: