marți, iulie 1

VINERI


Ploaia o trezise devreme asa ca acum privea picturile cum zboara prin fata ferestrei ei.
-Mereu mi-am dorit si eu sa zbor ca ele. Si cand voi fi ajuns la tine sa simti aceeasi sezatie placuta de racoare pe care ti-o dau ploile de vara. Senzatia de care nu te mai saturi.
Se cuibarise in patura si lumina care-si facea loc printre stropii de apa de pe ferestre o invelea in frumusete. El nu ramasese noaptea, dar imediat ce-a vazut-o acolo a simtit ca avea tot ce-si dorise vreodata. Se gandise toata noaptea ca poate ar fi fost mai bine sa termine totul pentru ca se tot certau si nu aveau decat 2-3 puncte comune si cinci milioane de alte lucruri in privinta carora nu se puteau intelege niciodata.
-Stii, era sa fac cea mai mare greseala azi-dimineata. Hai imbraca-te vreau sa-ti arat ceva.
-Dar..e cald aici si bine..nu vrei sa stai si tu putin?
-Nu, nu! Hai, grabeste-te.
Ea se imbraca, iar el o ia de mana si alearga afara in ploaie. Se opreste in mijlocul parcului, se aseaza pe iarba si inchide ochii.
-Pot sa stiu si eu ce faci?
-Vino si stai langa mine si nu mai pune atatea intrebari!
-E…placut. As vrea sa zbor si eu printre ele.. si sa nu se mai opreasca niciodata.
-Asta e unul dintre putinele lucruri pe care le avem in comun.



But how about rainy Fridays?

Breakfast At Tiffanys - Deep Blue Something

Niciun comentariu: