marți, octombrie 28

Doi


EL

Unde esti? Esti aici? Nu, nu esti aici… Esti acolo unde vrei tu sa fii. Si locul acela nu ti se mai pare atat de bun acum. De fapt nu esti nici acolo. Esti nicaieri. M-ai lasat pe mine sa te caut printre picaturi de ploaie si printre dare de praf. Crezi ca eu stiu unde sa te caut? Nici macar nu stiu cine esti…

Mi-ai aratat odata o fotografie… Si detaliile? Ai pierdut…

Te cautam odata zi mi s-a parut ca te-am zarit. Erai imbracata intr-o rochie galbena. Si parul, parul il aveai dat pe spate. Radeai cand te-am zarit, dar ai disparut imediat… Te-ai transformat intr-o himera.

Imi pare uneori ca esti un rand dintr-o carte pe care n-am citit-o inca. Un rand care adanceste si mai tare misterul care te cuprinde de indata ce o deschizi.

Ar trebui sa stiu unde sa te caut… Mie foarte greu sa decid cine cred ca esti, si mai ales de ce vreau sa te gasesc. Daca mai apoi o sa am alta himera care sa-mi tresalte sufletul de fiecare data cand aud pasi straini?

Atunci ai sa pierzi. Sau poate ai sa castigi jocul ale carui reguli le stii doar tu. Si care te costa atata suflet…

EA

Cu cate cuvinte scrii despre mine cu-atatia pasi ma-ndepartezi de tine.

Si cu fiecare tigara din care-ti iei insetat leacul si cu fiecare pahar pe care-l golesti citind atatea carti in care vrei sa ma gasesti ma ascunzi si mai mult dupa perdeaua de fum… si-n urma mea ramane scrum…

Si fiecare zi in care tu vezi intr-o ea ce-ti amintesti despre mine ma trimite si mai departe… intr-o lume in care in loc de iarba e scrum…

Scrumul pe care tu-l urasti atat de mult… cenusa care-mi inneaca lumea cu fiecare secunda in care tu nu vezi…

Ca sunt langa tine…

Niciun comentariu: