sâmbătă, octombrie 18

Free bird


Cand ma vei fi vazut pentru intaia oara ma vor fi cunoscut atatea ploi incat nici macar eu nu ti le voi putea numara. Iar vantul imi va desena chipul pe nisip ca pe o imagine care ti-a ramas in minte pentru ca ai privit-o de prea multe ori.
Ma voi fi jucat pentru ultima data atunci. Imi va fi dor, asa cum iti e dor de parfumul sarat al marii cand n-ai mai imbratisat-o de mult. Si-mi va fi dor si de libertatea pe care-o simti cand ai urcat un munte. Acolo, sus esti doar tu si gandul tau prea speriat sa iasa la iveala printre oameni, acolo esti tu, fara nicio masca. Acolo toate ascunzisurile sufletului vor fi luminate de secunda de lumina pe care-o inchizi in tine pentru totdeauna.

Va trebui sa ma ierti pentru ca-mi va fi dor. Imi va fi atat de dor incat voi incerca sa ma rup de lume si sa-mi urc muntii din suflet, sa-not in marea care-mi curge prin vene si sa privesc soarele care-mi rasare din ochi. Iar daca-ai sa ma ierti, imi va fi mai usor sa raman atarnata in realitate.
Si va mai trebui sa ma ierti odata atunci cand ma voi fi intors. Pentru ca atunci imi voi fi rupt toate sforile din suflet, pentru ca strangeau prea tare. Iar nodul care te tinea aproape va fi fost dezlegat ca toate celelalte. Si daca vei incerca sa sa te legi din nou, sfoara va fi mai subtire si nodul mai slab, pentu ca data viitoare sa doara mai putin.
Si daca vreodata-mi vei cere sa raman, vei fi facut cea mai mare greseala. Copiii nu raman niciodata nicaieri. Si daca atunci cand mi-e dor si-atunci cand ma voi rupe de tine n-ai sa ma ierti, imi voi pierde raza de lumina. Apoi voi pleca. Voi pleca cu mine s-o caut. O sa adorm cantand, o sa visez munti inalti si paduri verzi care ma vor primi in inima lor ca-ntr-o casa, si valuri care ma vor imbratisa atunci cand voi avea nevoie de caldura. Si-atunci cand o s-ajung acolo sus si-am s-o gasesc, o s-o pastrez bine , pana cand altcineva nu ma va ierta cand o sa mi se faca dor.


Atunci cand ti se face dor, pleci cu tine departe de oameni. Si nu-ti spui nimic. Ti-ajunge sa stii ca acolo unde vei ajunge vei gasi lumina pe care-ai perdut-o atunci.

Niciun comentariu: