sâmbătă, februarie 7

Exerciţiu

Închide ochii. Închide ochii şi închipuie-te fericit. Atât.
Acum n-ai să mai poţi spune că tu n-ai fost fericit niciodata. Ai minţi şi ştiu ccă ţie nu-ţi place asta. O faci uneori de nevoie, dar astea sunt excepţii. Niciodată nu ţi-a făcut plăcere să minţi. Şi acum n-ai să mai poţi să spui că nu ştii cum e să fii fericit. Gata. S-a terminat cu asta. Aşa cum mi-am interzis şi eu să mă mai gândesc la tine, aşa îţi interzic să mă minţi. Şi-ţi mai interzic să-mi cauţi între secrete. E imposibil să le mai ascund când tu eşti mereu prezent în ritualul meu de... v-aţi ascunselea. Şi îţi mai interzic să te amesteci în toate şi apoi să pleci. Gata.
Închide ochii încă o dată. Întipăreşte-ţi imaginea bine în suflet. Să n-o uiţi niciodată. Şi să nu mă mai rogi pe mine să-ţi amintesc. Nu pot ţine minte şi fericirile altora. N-am destulă memorie şi energie pentru asta. Pentru că sunt un om limitat. Poate că asta e problema...

Acum, de fiecare dată când te mai întrebi ceva despre fericire, fă asta. Fă-o pentru mine. Pentru că nu pot să mi te ştiu nedumerit şi confuz.

Niciun comentariu: