marți, iunie 16

Scurt tratat de... aşteptare

Mulţumesc Cătălina! Chiar uitasem.
Ce face logica din om...

Azi o să vă surprind. Cu asta:


leonard cohen THAT DON'T MAKE IT JUNK
Asculta mai multe audio Muzica


Trebuie să beau. Trebuie să beau mult. Dar asta după BAC. Până atunci îndur. Have mercy still de nervii mei pentru că sunt întinşi peste maximul de flexibilitate admis. Îmi pare rău (mă rog nu foarte) că sunt o scorpie zilele astea.

În altă ordine de idei... postez un început de post(cum suna). Restul din nou după BAC. O să-l scriu mahmură ;)) Deci tadam:

Mi te-ai ascuns sub piele. Te-ai infiltrat acolo, pe nesimţite şi ai început să sapi. Fără să ştii se pare. Fără să-mi fi dat măcar eu seama la timp. Fără să fi vrut niciunul dintre noi, dar mai ales eu să se ajungă aici. Acum e prea târziu. Pentru că-mi simt sufletul în tălpi şi cu fiecare pas pe care-l fac îl calc în picioare. Iar şi iar… nu pentru că mi-ar face plăcere să-mi tăvălesc sinele prin ţărână, ci pur şi simplu pentru că nu există alt remediu. Pentru ce remediu? Pentru TINE.
Pentru că dacă mi-ai fura secretele şi amintirile, şi dacă mi-ai asculta visele cum ai asculta o casetă veche la un walkman nu foarte funcţionabil mi-ai citi toate slăbiciunile, mi-ai descoperi toate ascunzişurile, toate tainele, te-ai bucura fără să ştii de goliciunea sufletului meu. Iar un suflet... dezbrăcat de măşti, de pricipii şi reguli, de canoane, temeri şi ascunzişuri e mai vulnerabil decât un animal între prădători. Cât de periculoasă e o inimă deschisă? Mai periculoasă decât o operaţie pe cord deschis.

Niciun comentariu: