miercuri, februarie 10

Doze veninoase

Personaj: Eu
Stare: Renuntand la alcool si tigari, am trecut pe remedii naturale psihoterapeutice usor halucinogene, adica Ceai Negru Indian.
Muzica: Nouvelle Vague - Dance with me



Dupa ce am picat examenu la SIM prima oara, m-am dus sa il mai dau poate poate trec. Am copiat tot datorita unei persoane care este atat de buna cu mine.Multumesc.

Am plecat dupa examen linistit in treburile mele. Satul de singuratatea apasatoare de acasa, m-am hotarat sa schimb mediu ambiental, asa ca te-ai pomenit cu mine pe cap.

De ce am ales sa faca asta?! Nu stiu, sincer, pur si simplu cand sunt langa tine ma simt atat de liber dar totusi atat de inchis. Nu pot sa imi eliberez niciun fel de sentiment din teama de a nu te rani, de a nu distruge ceva atat de linistitor, de a nu sparge globul de cristal ce este sufletul tau.


M-am lasat dus de val si te-am lasat sa te joci in parul meu atat de nepretuit. Din cate stii tu si toti ceilalti, nimeni nu se atinge de paru, decat tipa care ma tunde, saraca, dar si ea ma vede de 2ori pe an cand ma tunde. Cu cat e mai rar atins cu atat devina o comoara mai nepretuita. Dar tu ai schimbat aceasta comoara in jucaria ta, iti permiti fara ezitare sa te joci cu el, sa ma tragi de par si sa faci ce vrei cu el. Da....oare orele petrecute cu tine chiar trebuiau sa se sfarseasca? Imi e teama ca a trebuit sa se termine.

De fiecare data cand sunt cu tine, ma las purtat de un sentiment ciudat, pe care refuz sa il recunosc sau sa il identific. Nu vreau sa iti mai scoti mana din paru meu si sa incetezi sa ma alinti ca pe un copil care nu are mai mult de cativa anisori. Si ieri si azi, aceleasi intamplari ciudat de placute. Poate ca sunt eu nebun si am o viata zdruncinata, dar poate sa recunosc un singur lucru: e al naibi de placut sa stau intins la tine in brate si sa ma las in voia sortii. Si un cutit daca mi-ai infige in spate sau in inima ar fi placut, pentru ca este un cutit de la tine.

Sunt un mare fan al limbi elfilor,gratie lui JRR Tolkien, o sonoritate aparte ce te induce intr-o lume magica pe care refuz sa o invadez cu sentimentele mele nehotarate.Refuz si iar refuz sa imi scriu memoriile in limba lor asa ca apelez la natura mea umana.Cat de vulgara si de dura poate fi limba germana si cat de des o folosesc sa imi exteriorez micile sentimente."Ich erhielte eine Dosis von Zuneigung, Liebe, Gift".

Nu uita decat sa tii demonul in lanturi,inchis in cusca lui fermecata. Oricat isi doreste sa evadeze, nu il lasa sa scape, oricat de dulce ar parea ca este ai grija la gustul lui amar. Oricat de mult ai vrea sa il vezi liber, pastreaza-l acolo si lumea va fi in siguranta. Ultimele lui cuvinte pe ziua de azi au fost:
"Her beauty, clean as water
Poison my soul
Like a drug, tear apart my existence
I'll deny, I'll resist
I'll survive- exist
Seven days of rain, raining on my shoulders
Should I accept that my throne lies in ruins?"

Niciun comentariu: