sâmbătă, februarie 20

Fara sens....

Spuneam ieri ca nu vreau sa gasesc niciodata ceea ce caut pentru ca raman fara scop in viata.Dar ma vad nevoit sa fac un pas mai departe.Sa parasesc aceasta camera in care am locuit timp de 10ani.Cu greu incep sa imi strang lucrurile desi sunt constient ca nu vreau asta.Mi’am promis ca voi face cu mult timp in urma, dar am tot lasat si am lasat si m’am trezit cu o seara inainte ca nu am strans nimic.

Ma pun sa imi strang lucrurile, gasesc haine pe care nu le’am mai purtat de ceva vreme dar inca imi plac si le voi pastra. Termin de strans hainele si ajung la carti. Da am o colectie impresionanta de carti necitite si doar cateva carti citite. Ma numaram printre fanii HarryPotter(am toata colectia cartonata:X:X), Domnisoara Christina, Colectionarul,Povestea Tarfelor mele triste si in cele din urma Stapanu Inelelor si nepretuita mea Povesti Neterminate.


De cate ori pun mana pe aceea carte, imi aduc aminte de momentu in care mi’ai facut'o cadou. Stiai ca o vroiam si nu m’ai lasat sa o cumpar si ai tot insistat, pana intr’o zi cand ai aparut cu ea intr’o punga si mi’ai spus “Craciun Fericit,Alex!”. La naiba, de ce trebuie sa fie de la “tine” aceasta carte, de ce a trebuit sa imi fac cadou tocmai cartea asta? Puteam sa o cumpar si singur.


La rascruce de drumuri sunt pus in fata dezastrului. Cateva zile fara internet, orice altceva dar nu INTERNETUL. Distruge’mi TV/PS2/XBOX/PSP dar nu INTERNETUL.
Oricum, internetu’ a devenit prioritatea number one in aceasta perioada, nu pot sa traiesc fara internet si toata lumea stie asta. Cand cineva ma cheama la munte/mare, intrebarea mea este “AVEM NET?”. Ce sa fac…este o “activitate” permanente si nu pot sa traiesc afara ea.

Ma lasat balta gandirea asa ca te las sa asculti melodia de mai jos ca sa vezi cum ma simt eu momentan. Voi reveni cu relatarea adevarata peste cateva zile.



Niciun comentariu: