duminică, martie 7

Fight Club is back...




FightClub is back….Aseara am avut parte de o portie de FightClub si a fost asa relaxant. O zi plina de perepetii in care eu cu un prieten ne certam intr’o scara de bloc cu un retardat suspectat ca mi’a indoit stergatoarele la parbriz, iar Personajul Arhicunoscut isi facea de cap cu usa de la garaju omului pe care o blocasem eu cu masina. Bubuitura dupa bubuitura cand iese din scara respectivu si zice:

“Ce ai prietene cu usa de la garaj?”
“Nimic!” zise personaju arhicunoscut si ii mai da doua lovituri la usa si se urca in masina si plecam. Dar asta a fost asa inceputu unei lupte ce a fost foarte frumoasa.

Dupa “peripetia” asta, ne’am dus dupa alcool in Carrefour GrandArena unde am desfacut un extinctor si ne’am jucat cu el pe hol, tinta fiind Personaju…distractia a fost stricata de bodyguarzi care ne’au urmarit printre raioane si ne’am cerut socoteala..iar domnu Personaj Arhicunoscut, “avocat in devenire,manca’l’ar restantele” le’a zis sec:

“Aveti inregistrare video cu noi cand desfacem extinctoru?”
“Nu, dar avem inregistrarea cu voi cand intrati in baie”,raspunse un bodyguard..
“Hai PA!” replica domnu avocat si uite asa am scapat de astia..bodyguarzi inteligenti!

Am ajuns si noi acasa,comandam pizza. Nemancatii bagau pizza in ei in timp ce eu imi purtam “DISCUTIA IMPORTANTA” cu tine, iar tu imi zici ca te’ai linistit/calmat/ca a trecut si m’ai lasat fara discutie. Ti’am dedicate pana si status si tu nimic. Dar m’ai facut “posesiv”…cred ca glumesti….daca eu definesc posesivitatea s’ar alege prafu de lumea asta in care adevaratul posesiv nu isi lasa “iubita”(imi dai voie sa te defines casa?ca oricum nu esti) nici sa respire fara acordul lui. Asa cum ai spus tu sau ai avut status pe YMess: “respira si mergi mai departe”…but I propose to walk it togheter.THE END for you!


FightClub a continuat cu lupta dintre Personaju Arhicunoscut si eu. Bineinteles…deznodamant trist si tragic pt Personaju Arhicunoscut…sorry mate you got your ass kicked, dar nu vrei sa recunosti si cand ti’am zis sa ne batem din nou, ai zis ca ma bati ca etc dar te dadeai in spate…TRIST!!!!

“Let's fight little stranger
Show me secret pain
Fight can be like bondage
Hit me once again”


Nu imi vine sa cred ca am scris asta….dar “in onoarea la ficatu si barbia mea, si in onoarea la spatele,genunchii,umerii si dintii tai” o scriu..


Want a fight? Call me..i’ll be there for you.

Niciun comentariu: