sâmbătă, martie 13

Branza fie cu voi!!!





Ce fac doi oameni cand nu au ce face? Simplu..se apuca sa vorbeasca despre mine. CAT DE TARE!!! FanClub’ul meu mai numara doua specimene care din nefericire impart acelasi creier. Tipa vrea detalii…iar tipu se “supune” si ii ofera “domnisoarei” o droaie de povesti in cel mai mic detaliu.

Nu ca m’ar interesa in mod special conversatiile lor, dar se presupune ca “tipu” imi este cel mai bun prieten. WOW!!!! Doar se presupune..pentru ca in fond nu exista prieteni buni, ei vin si se duc mai repede decat au venit. Chiar asa ma baiatule? Chiar as vrea sa vad conversatia dintre voi sa vad cum ii descrii in cel mai mic detaliu tot ce am zis eu despre ea….asta m’ar amuza in ultimul hal si ti’as fi recunoscator pe viata. Nu vreti voi doi sa ma faceti fericit si sa incetati discutiile cu tema EU?! Nu ca mi’ar pasa da nu am chef ca “pretioasa ta tipa” sa se ia de mine din cauza incompetentei tale, nu de alta da chiar nu ajungeti, niciunu, nicaieri discutand cu mine. O sa am aceeasi parere despre voi doi ca si acum 2ani.

Din discutia de aseara, cea mai amuzanta faza a fost cand “tipa” si’a impartasit parerea despre mine, de parca imi pasa mie ce parere au ceilalti despre mine. Nu ma pot abtine sa nu dau copy/paste la parerea ei despre mine. Sunt sigur ca atunci cand vei citi asta ii vei arata ei si amandoi veti sari in capul meu, pacat ca nu imi pasa…sau alta varianta, o sa va puneti pe discutii si o sa ajungeti la concluzia ca sunt irecuperabil,prea dement,prea nebun,prea INDIFERENT ca sa vorbiti cu mine si ma lasati in pace.



Tipa(am editati micile greseli de messenger):“esti ipocrit..spui ca nu ai prieteni,dar nici nu stii sa faci diferenta intre cine iti este aproape si cine nu..de cele mai mule ori crezi ca esti singur,neinteles..dar asta din cauza faptului ca nu poti sa accepti anumite lucruri..trebuie sa fii mai presus de orice..niciodata sa spui exact ce te deranjeaza..e ok sa calci de`a dreptul pe cadavre..dar nu pe cele ale prietenilor tai..si lucrul bun pe care obisnuia sa`l aiba blondu pe care noi il stiam din clasa a 9a s`a ingropat in toata ..dorinta de a domina,de a fi invincibil,..iar toate astea..duc la ceea ce esti acum..si te intreb eu..esti fericit?”

Sunt foarte fericit,multumesc.Dar tu? Se pare ca eu sunt motivul pentru care tu nu esti linistita? Vreo 4-5zile ai tot dezbatut daca sa vorbesti cu mine despre ce a fost sambata trecuta..Trist!


Daca eu sunt ipocrit, poti sa stai linistita ca tipu a promis ca el te va apara de ipocritii ca mine, nu ai de ce sa iti faci probleme. Live your life!!!


Esti multumit tipule? Ai vrut sa iti dedic un articol, vrei sa imi cer iertare ca am puso si pe tipa ta in el? Hai sictir si multa bafta tinere pedalier!!!


Era sa uit=))))))spuneai acum o saptamana ca tipa ta este superioara tuturor prietenelor mele. “Da ce are ea de e superioara?LEVITEAZA?”(citat de la o prietena)


The END!!!

Niciun comentariu: