vineri, decembrie 31

CHEERS!




A mai trecut un an. Şi dacă l-am început optimistă, îl termin la fel. Da, merit. Merit să fiu apreciată şi iubită, merit să fiu fericită şi liniştită. Pentru că au fost prea mulţi ani în care m-am luptat cu destinul pentru supreavieţuirea sufletului meu, prea mulţi ani în care l-am apărat cu toate forţele pământene sau nepământene, şi l-am acoperit în pojghiţe de gheaţă să fie cât mai greu de găsit şi facut bucăţi. Şi anul ăsta mi-ai arătat ce înseamnă să nu-ţi mai aparţii. Să te dăruieşti cu totul şi să-ţi fie bine. Am simţit vântul şi soarele pe piele mângâindu-mă atunci când nu erai lângă mine. Şi chiar dacă au fost altele care m-au făcut să-mi doresc să-mi desfac toracele şi sa-mi arunc sufletul afară pentru că durerea era insuportabilă, m-ai ridicat de jos de fiecare dată. Anul ăsta am văzut care-mi sunt prietenii şi am mai învăţat o lecţie. Anul ăsta a fost destinat schimbarii şi maturizării. Anul ăsta am învăţat că oricât te-ar durea pe tine, viaţa merge înainte, şi îşi urmează cursul firesc, chiar dacă asta înseamnă că s-au mai împuţinat cei din jurul tău. Şi oricât mi-aş dori eu, nu mai sunt copilul care visează tot timpul la lumi perfecte şi poveşti cu Feţi-Frumoşi. L-am ascuns bine înăuntru şi îl las să iasă la lumină doar când realitatea e prea greu de suportat. Iar pentru anul ce vine, îmi doresc exact atatâta iubire câtă am primit anul ăsta, şi exact atâtea persoane dragi câte am avut anul ăsta.


P.S: Sometimes I feel you so cold and distant that I wanna scream to get warm. Just promise me that nothing has changed, love me, hug me, smile for me.

Un comentariu:

Maia spunea...

mmm deci, butonul rosu -> m-a chinuie rau:))