marți, martie 25

DE CE?


De ce sa nu vorbesc?
De ce sa nu mai tac?

De ce sa nu privesc?

Nu-mi spune ce sa fac!
De ce-i in suflet praf?
De ce in ochi e scrum?
De ce in sange am rugina
Si-n minte numai fum?
De ce-am uitat cum sa zambesc?
De ce mi-e frica sa mai cresc?
De ce cred in povesti?
De ce pari ce nu esti?
De ce ma mint mereu?

Si daca nu vreau sa lupt?
De sa ma port cum vrei tu?
De ce-am cazut mereu?
De ce nu stiu sa rad?

De ce-mi beau rautatea?
De ce nu mai pot sa simt?

De ce nu-mi mai pasa?
De ce nu ma-nteleg?
De ce mi-e teama sa plang?

De ce sa nu tip acum?

De ce sa merg pe trotuar?

De ce stau la bloc?

De ce nu pot sa zbor?

De ce acum mi-e dor

De tot si de nimic?

De ce nu pot sa uit?

De ce stiu sa urasc?

De ce nu mai iubesc?

De ce e doar un joc?

De ce m-ascund de toti?

De ce ma-nchid in suflet?

De ce cred ca am suflet?

De ce-mi impui libertate?

De ce nu ma eliberezi?

De ce ma-nlantui singura?

De ce nu stiu sa mint?

De ce sa-mi amintesc?

De ce sa te iubesc?

De ce sa ma prefac?

De ce sa nu ma tem?

De ce sa-ti spun ca totu-i bine

Atunci cand doare?

De ce-mi ceri sa te cred?

De ce am masti?

De ce le port?

De ce nu le mai scot?

De ce nu ma lasi sa fiu copil?

De ce nu stiu vreun scop?

De ce nu stiu incotro ma-ndrept?
De ce ma-ntorc aici mereu?

De ce nu-mi plac cuvintele?
De ce doar eu gresesc?
De ce sa nu renunt?
De ce crezi ca sti cum e bine?
De ce tot ce fac e rau?
De ce ma-arunc in gol?
De ce sa fiu doar cum vrei tu?
De ce ma judeci crud?

De ce-mi pun intrebari?

De ce privesti prin mine?

De te chinui sa-ntelegi?
Mai bine invata sa ma privesti asa cum sunt si mergi cu mine... nicaieri...

Niciun comentariu: