miercuri, martie 19

DIRTSHINE


Am sa te otravesc in fiecare secunda. Si ai sa te cufunzi tot mai mult in haosul meu. N-are sa-ti pese ca iti vei fi pierdut "normalitatea". Nici macar nu-ti vei mai aminti de ea.
Imi vei sopti CUVINTE, iar eu iti voi arata CULORI.
Imi vei arata ca frumoase sunt ZILIELE, dar eu te voi invata sa iubesti NOPTILE.
Imi vei da RASPUNSURI, iar eu... eu iti voi arunca INTREBARILE.
Imi vei arata ORDINEA, eu voi dezlantui HAOSUL.
Ma vei fi invatat sa ZAMBESC cand vei vedea prima LACRIMA.
Te vei bucura de SOARE cand eu... voi chema PLOAIA.
Asculta-vei LINISTEA cand iti voi aduce ZGOMOTUL.
Cand vei CREDE cel mai aprig iti voi strecura INDOIALA.
Imi vei arata CERUL, si eu imi voi lipi fata de PAMANT.
Ma vei invata sa-ti VORBESC, dar eu te voi PRIVI.
Vei vrea sa ma VEZI, dar iti voi cere sa ma SIMTI.
Ma vei ajuta sa MA RIDIC, dar te voi face sa STAI CU MINE.
Imi vei impune LIBERTATE, dar eu te voi INCATUSA si pe tine in aceleasi fire de praf.
Vei incerca sa ma faci sa CRESC, dar eu te voi invata sa fii COPIL din nou.
Vei vrea sa RAMAN, dar voi PLECA spre nicaieri. Si ma vei URMA.
Ma vei LUA DE MANA si vei putea intra in CAMERA VERDE pe care o am in loc de suflet.


...........................................................................................................................................................................


Spune-mi te-ai gandit vreodata ca cineva ar putea fi o inchisoare? Ca cineva n-are nici macar o intrebare pentru miile de raspunsuri pe care esti tu dispus sa le rostesti? Ca niciun sens nu gaseste pentru tot ce face, tot ce simte, tot ce crede si tot ce gandeste? Ca se simte mai mic decat un bob de nisip si mai murdar de vina decat o lume intrega si totusi e pezent acolo, de fiecare data, fara sa intrebe DE CE? Ca si-a jurat ca n-o sa mai deschida fereastra camerei verzi vreodata si acum e larg deschisa? Ca isi arunca libertatea pe care i-o impun ceilalti pentru lanturile pe care si le creaza singura? Ca e dispusa sa asculte toate cuvintele pe care nu le sti si sa pastreze tot ce n-ai sa-i dai?
Te-ai uitat vreodata pe fereastra cu gratii de metal?

Niciun comentariu: