duminică, iunie 1

Filme vechi, file de povesti


De cate ori nu ti-ai privit viata ca pe un film vechi? Ca pe un film mut... un film in care doar culorile ti-ar mai putea striga ceva? Pacat ca e cam decolorat... de la timp.
Azi ma gandeam cum ar fi daca la un moment dat ne-am trezi toti ca s-a terminat filmul. Si nu, nu in sensul ca gata, caput, end of story, see you in hell. NU! Vreau sa spun... Daca pana acum am fi jucat intr-un film. Si de maine trebuie sa incepem sa traim. De maine incepe viata. Cate sute de mii dintre noi ar fi distrusi? Cati ar sti ce sa faca? Eu sigur as fi inmarmurita si m-as invarti ca un titirez defect printre voi toti, fara sa stiu pe ce lume traiesc.(nu ca ar fi mare diferenta dar, anyway, n-ar fi dragut sa ma trezesc maine si mai debusolata... n-ar fi dragut deloc).
Oricum, ar fi frumos sa jucam intr-un film. Doar gandeste-te ca in filme intotdeauna protagonistul sfarseste cel putin bine. Si bineinteles ca tu ai fi protagonistul...
Mie... mie mi-ar placea sa joc intr-un film frantuzesc. Nu stiu de ce. Pur si simplu mi-ar placea. Viata lor e intotdeauna boema...plina de povesti, de sentimente puternice si alternante, de ura sfasietoare si de dragoste nemaintalnita... Apoi..mi-ar placea sa scriu poezii si sa invat sa cant la chitara... Le-as canta strainilor cantece de dragoste... Ar fi frumos... As fi fericita... Si atunci cand vecina ursuza de la 2 ar arunca cu rosii dupa mine as fi fericita... As alerga pe strazile inguste desculta, intr-o rochita verde si vaporoasa cu chitara in mana si m-as izbi de cineva... De un el eventual... Si mai departe... As afla lucruri socante si am avea o relatie dragoste-ura... Ne-am certa si am fugi in secunda urmatoare in lume... Ne-am face o casuta de paie pe plaja si am sta acolo toata vara... Si daca ne-am plictisi am pleca la munte, am urca pana in varf si am sta acolo cateva zile... Ne-am uri incredibil dar ne-am iubi si mai mult... Si ne-am pune nume amuzante si vecina de la doi ne-ar uri de moarte pentru ca ii speriem pisicile cand plecam in fuga. Si... mai departe... nu mai am pagini...


S-a terminat filmul... Crezi ca poti sa traiesti acum?

Niciun comentariu: