sâmbătă, aprilie 11

Abecedar pentru tine


Că veni vorba. Deiu se ţine ţine de prostii. Draga mea, eu de completat nu mă pot completa singură (din păcate) aşa că în cel mai fericit caz o să mă dezvalui. (şi mulţimea "uuuu").

p.s înainte : o să scriu răspunsurile în română.

A

- Available: marţi, miercuri, joi, sâmbătă şi duminică (lunea ţin ochii închişi şi vinerea... să trecem peste)
- Age: 19 and shining sau fabulous (sau cum ar zice cineva " minunato adică eu")
- Annoyance: depinde.. uneori orice, alteori doar proştii a şi întotdeauna excesele de "maturitate"
- Allergic: la curve şi la puf
- Animal: zebra :-??
- Actor: Marion Cotillard, Sarah Jessica Parker, Al Pacino, şi alţii nu ţin minte nume de actori

B
- Beer: hai noroc!
- Birthday/Birthplace: 7 februarie 1990, la maternitate logic
- Best Friends: eee ştiu ei... sau ar trebui
- Body Part on opposite sex: ochii şi podoaba capilară
- Best feeling in the world: libertate cred...
- Blind or Deaf: îmi doresc să cred că la cretinitate.. totuşi nu-mi prea iese
- Best weather: warm
- Been in Love: maybe
- Been bitched out? sună nasol, dar am impresia că da... habar n-am... pas?
- Been on stage? oh yeah :-B
- Believe in yourself? uneori
- Believe in life on other planets: mă cam sperie dar sper că există
- Believe in miracles: da
- Believe in Magic: depinde de care...nu de-aia de vrăjitoare
- Believe in God: umm... nu ştiu
- Believe in Satan: idem
- Believe in Santa: almost
- Believe in Ghosts/spirits: nu
- Believe in Evolution: cred că da

C
- Car: bocanci
- Candy: de-aia rotundă, colorată şi pe băţ
- Color: e na
- Cried in school: da
- Chocolate/Vanilla: chocolate
- Chinese/Mexican: mexican banuiesc
- Cake or pie: cake
- Countries to visit: toate în afară de cele din Asia (mi-e frică de ei)

D
- Day or Night: night
- Dream vehicle: racheta
- Danced: da
- Danced in the rain? daaa
- Danced in the middle of the street? da da da(1,2,3 take my hand and come with me)
- Do the splits? mai exact ce?

E
- Eggs: le face găina ce naiba
- Eyes: căprui
- Everyone has: uite creier (doar că nu-l folosesc)
- Ever failed a class? slavă domnului nu

F

- First crush: la grădi :">
- Full name: Radu Ioana
- First thoughts waking up: fuck(de luni pana vineri)
- Food: aia de se mănâncă... ştii?

-Fruits: da


G
- Greatest Fear: e cucu... multe şi la fel de intense na
- Giver or taker: giver la naiba
- Goals: uite... să trăiesc frumos
- Gum: orbit cu calciu
- Get along with your parents? da
- Good luck charms: nu cred

H

- Hair Colour: şsaten sau roşcat sau amândouă sau... el ştie
- Height: 162 cm
- Happy: în fiecare zi câte puţin
- Holidays: munte (vara)/ mare (iarna)
- How do you want to die: într-o zi. uite ce mă-ntreabă! ca proasta în somn, nah
- Health freak? nu
- Hate: da

I
(In guys/girls)
- Eye colour: ochi să aibă
- Hair Color: never mind
- Height: cel puţin la fel ca mine
- Clothing Style: fără chestii mulate sau sclipitoare
- Characteristics: natural aha!
- Ice Cream: bring it on!
- Instrument: chitară

J
- Jewelry: cercei
- Job: acu'? n-am

K
- Kids: mă mai gândesc
- Kickboxing or karate: genunchiu' tataie ce kickboxing
- Keep a journal? ţin un blog şi nu în mână


L
- Longest Car Ride: Botoşani demult
- Love: I wish...
- Letter: cel mai trist e că oamenii nu-şi mai scriu scrisori
- Laughed so hard you cried: de multe ori
- Love at first sight: într-un film
M
- Milk flavour: cafea cu lapte
- Movie: trebuia plural... adică aşa: movies= addiction
- Mooned anyone? îmi place să cred că da
- Marriage: hahahaha no
- Motion sickness?: no
- McD’s or BK: de nevoie oricare. de plăcrere niciunul

N
- Number of Siblings: 0.
- Number of Piercings: 0
- Number: 98456391402947584
-Nickname: oi avea vreunu secret


O
- Overused Phrases: "cucu" nu ştiu... dacă stai de vorbă cu mine o să-ţi dai seama
- One wish: eşti nebun? cum una?
- One phobia: n-aş zice chiar fobii da nah scări rulante care coboară... şi locuri prea aglomerate

P
- Place you’d like to live: pe munte
- Pepsi/Coke: pepsi


Q
- Quail: n-am
- Questionnaires: alea pe care le completezi când vrei neapărat ceva.


R
- Reason to cry: prosteşti
- Reality T.V.: mă uit la reclame să adorm
- Radio Station: e asta-i bună
- Roll your tongue in a circle? da pot! şi?
S
- Song: multe
- Shoe size: 39
- Sushi: n-am încercat
- Skipped school: da
- Slept outside: da :X
- Seen a dead body? mai multe chiar
- Smoked? nu
- Skinny dipped? mai exact?
- Shower daily? da
- Sing well? nuuuuu
- In the shower? câteodată
- Swear? nu
- Stuffed Animals? porcul Pumba şi o broască
- Single/Group dates: single
- Strawberries/Blueberries: Strawberries/Blueberries
- Scientists need to invent: maşina timpului muhahahaha

T
- Time for bed: când mi se închid ochii
- Thunderstorms: există
- Touch your tongue to your nose? ok you freak ce vrei de la mine?

U
- Unpredictable: definitely
- Under the influence? sunt o persoană "planetară" (prietenii ştiu de ce)
- Understanding? uneori

V
- Vegetable you hate: nu-mi dau seama
- Vegetable you love: idem
- Vacation spot: up up on the mountain
W

- Weakness: nu vreau să-ţi spun
- When you grow up: niciodată Ha!
- Which one of your friends acts the most like you: întrbare stupidă, răspuns inexistent. neeeext!
- Who makes you laugh the most: oamenii
- Worst feeling: de... epuizare interioară
- Wanted to be a model? god no
- Where do we go when we die: în pământ dacă te-ngroapă, unde vrei dacă te ard
- Worst weather: umiditate excesivă
- Walk with a book on your head? da, când mă plictisesc

X
- X-Rays: păi... omu' se duce să-şi facă radiografie. nenea doctor îl pune la raze de-astea şi-l pozează. gataa X-rays câte vrei tu.

Y
-Year it is now: te-ai tâmpit? ăla cu 9 în coadă
-Yellow: and it was all yellow

Z
- Zoo animal: elefant, tigru sau maimuţă
- Zodiac sign: vărsător


LAST PERSON WHO…
1. Slept in a bed beside you? mama
2. Last person to see you cry? eu
3. Went to the movies with you? un coleg din generală, habar n-am
4. You went to the mall with? alina
5. You went to dinner with? mama şi bunica
6. You talked to on the phone? magdu
7. Made you laugh? mama

Merge mai departe la Alexandra, "Viaţa în culori" şi cine mai vrea.

3 comentarii:

ma ning in fluturi spunea...

mersi pentru leapsa.dar parca aduce a hi5.cred ca o sa aleg intrebarile.imi permiti?:D

Tipa de la unşpe spunea...

Desigur! Si mie mi se pare extraordinar de lung dar.. leapsa e leapsa

saddeea spunea...

hmm..ai specificat ca o sa raspunzi in romana da tot ai amestecat si engleza. tanana nuj dc ai tinut sa specifici
hai cheers!