joi, februarie 4

Iar eu...


Personaj: Eu,cine altcineva?
Stare: Putin baut dar bautura preferata Whiskey No Cola devine apa plata.Al 4-lea pahar dat pe gat instant,necesit putina incurajare
Muzica: Titiyo-Come along(imi distrug urechile cu acordu ala de chitara)

Sa ma gandesc...la naiba am zis ca nu voi mai gandi,dar pot oare sa nu gandesc?Ma aflu la inceputul unei noi zile,pe cine mint eu?Ziua pentru mine a inceput la 00:00:01, imi permit sa pun si secundele ca atunci imi arata ca sa schimbat ziua.Nimic nou pentru mine...aceleasi ganduri "intunecate" care duc spre un tunel fara luminita la capat.

Dupa 2zile de liniste continua din partea unui personaj arhicunoscut,ma trezesc cu niste comentarii din partea lui si ii raspund sec: Hai Sictir!El insista si eu la fel.Cedez de'altfel, lenea cronica in care ma aflu, si el deaseamenea.

Trecand peste acest personaj imi aduc aminte de personajele din ziua precedenta,ce naiba e 00:15, e o noua zi. Personajele sunt X,Y,Z(la dracu cu matematica,polihtenica distruge vieti). Eu ca personaj in poveste sunt marcat cu litera D si de altfel ma simt intrus in aceasta ecuatie care pare ca nu are solutie X+Y+Z=Friends? Hai totusi sa detaliem situatia actuala printr'o logica fina, Daca X+Z=Friends si Y+Z=Friends,rezulta ca X+Y+Z=Friends.Logic corect,realitatea doare. X+Y+Z=NoFriends. Ce rol am eu in ecuatia asta ca nu apare deloc D. Simplu X+D=BestFriends si Z+D=Relatie+Fun+MaiMulte.Problema sta in felul urmator, X gandeste ca Z+D=Oki doar daca X+Y+Z=Friends. BLEAH!!!!! NU FRATE! X pe primu loc si apoi alte personaje. Ori am innebunit(mi sa spus in dimineata asta) ori am baut prea mult si sunt sigur ca nu am baut prea mult ca altfel as fi fost acum in masina facand drifturi pe Transfagarasan.

Ma lungesc la vorba dar imi place ca ma calmez,linistesc si alte chestii de genu chill out.

Oarecum in gandirea mea proasta de altfel nu gasesc alta solutie decat sa imi urmez inima,ahh da am si eu o inima. Devenind putin sentimentala in dimineata asta am creat o mica panica,mica?Ce naiba, sunt maestru in fina analiza a caracterelor umane,concentrandu'mi atentia pe persoanele importante. Sunt un "........" ca imi place sa ma joc cu oamenii,dar refuz sa fac acest lucru cu Z din alte motive necunost de complexe. Posibil o sa sfarsesc prost fara solutie in ecuatia mea,dar cel putin sfarsesc intr'un fel si nu sunt lasat pe dinafara.

Gandind obsesiv de mult cu un pahar de WhiskeyNoCola in mana, realizez ca transfor realitatea intr'o prostie inutila, dar imi place cum suna. XYZD nu suna frumos cu D'ul ala acolo, iar D va face o eschiva nereusita de a deslusi eternu misterului feminin.Cine e D sa faca asta?Nu a reusit nimeni si vrea el. Doamne cu nebunu' tau.

Tin sa ii multumesc din nou Tipei de la Unspe care imi asculta in fiecare zi prostiile si mi le accepta asa cum sunt ele si sa nu uit imi deschide ochii de fiecare data cand incep sa deviez neregulat, ca devierile mele regulate sunt definite printr'o cuvant: gandesc.

2 comentarii:

Saddeea spunea...

ummm :))))
atat.

a, si vrem o galerie photo (marca tipadela11 of corz) cu tine, deleriosu', in rolul gandiciosului.Am zis!

Delerious spunea...

daca ma prinde Tipa de la 11 in dispozitii bune,poate reusim sa punem de'o poza cu mine, de preferat nu, din prisma anonimatului