duminică, mai 9

.

"Articulatia degetelor, limbajul surdomutilor insemnand pe trup setea de trupul celuilalt. Cine te-a invatat sa-mi scrii pe spate cu sange? Cine te-a invatat sa-ti folosesti mainile ca pe un fier inrosit? Ti-ai gravat numele pe umerii mei, m-ai marcat ca apartinandu-ti. Buricele degetelor tale s-au preschimbat in presa de tipar, imi imprimi un mesaj corpului meu. Codul tau morse interfereaza cu bataia inimii mele. Inainte de a te intalni, inima-mi batea rugulat, ma bazam pe ritmul ei, avusese perioade de mare activitate si se intarise. Acum tu ii modifici ritmul cu propriul tau ritm, canti la mine, bati darabana pe mine, iar eu iti raspund incordandu-ma.

Scris pe trup e un cod secret vizibil doar intr-o anumita lumina; acolo sunt acumularile de-o viata."

Te-am învăţat pe de rost. Îţi ştiu toate ţesuturile, toate celulele, ţi-am respirat toţi porii, ţi-am învăţat harta trupului ca pe o poezie pentru copii. Ţi-am urmărit visele şi de fiecare dată am sperat că le-am alungat pe cele rele. Ţi-am numărat bătăile inimii şi ţi-am simţit pulsul sincronizându-l cu al meu. Ca doua ceasuri care au fost potrivite în acelaşi timp,care îşi numără secundele împreună.
Să mă topesc în tine şi să-ţi curg prin vene ca un fluviu. De neoprit, continuu, linistit sau aprig, gata să ias din matcă, dar întotdeauna prezent.
Întotdeauna în tine...
Mi-ai citit toate gândurile şi le-ai alungat pe cele mai negre. Mi-ai păstrat lacrimile atunci când eu n-am mai avut loc şi pentru ele. Mi-ai auzit toate visele şi te-ai infiltrat în ele aşa cum se infiltrează apa într-un pământ sterp. Mi-ai ascultat bătăile inimii şi le-ai regăsit pe ale tale. Mi-ai explorat toate terminatiile nervoase si nu te-ai ratacit.
Întotdeauna în mine....
Pentru ca secundele ne-au lipit unul de altul ca pe doua piese de puzzle. Piese care par sa fie independente de restul tabloului. Pentru ca atunci cand suntem noi nu prea mai conteaza nimic, cand imi bate vantul in par in dreapta ta as fugi oriunde, fara nicio privire inapoi. Pentru ca din ce in ce se leaga noduri mai puternice si mai stranse. Si din ce in ce...



Niciun comentariu: